Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Kozmická hernička Obecní úřad
27
Kozmická hernička Obecní úřad
28
Kozmická hernička Obecní úřad
29
Kozmická hernička Obecní úřad
1
Kozmická hernička Obecní úřad
2
Kozmická hernička Obecní úřad
3
Kozmická hernička Obecní úřad
4
Kozmická hernička Obecní úřad
5
Kozmická hernička Obecní úřad
6
Kozmická hernička Obecní úřad
7
Kozmická hernička Obecní úřad
8
Kozmická hernička Obecní úřad
9
Kozmická hernička Obecní úřad
10
Kozmická hernička Obecní úřad
11
Kozmická hernička Obecní úřad
12
Kozmická hernička Obecní úřad
13
Kozmická hernička Obecní úřad
14
Kozmická hernička Obecní úřad
15
Kozmická hernička Obecní úřad
16
Kozmická hernička Obecní úřad
17
Kozmická hernička Obecní úřad
18
Kozmická hernička Obecní úřad
19
Kozmická hernička Obecní úřad
20
Kozmická hernička Obecní úřad
21
Kozmická hernička Obecní úřad
22
Kozmická hernička Obecní úřad
23
Kozmická hernička Obecní úřad
24
Kozmická hernička Obecní úřad
25
Kozmická hernička Obecní úřad
26
Kozmická hernička Obecní úřad
27
Kozmická hernička Obecní úřad
28
Kozmická hernička Obecní úřad
29
Kozmická hernička Obecní úřad
30
Kozmická hernička Obecní úřad
31
Kozmická hernička Obecní úřad
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    středa 17:00 - 19:00 hod.
    pátek 17:30 - 19:00 hod.

  2. Telefonické podání: 317 795 183
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu oukozmice@volny.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Kozmice 12, 256 01 Kozmice.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě, Kozmice 12, 256 01 Kozmice, v úředních dnech a hodinách:

středa 17:00 - 19:00 hod.
pátek 17:30 - 19:00 hod.

Telefonické podání: 317 795 183
Poštou na adresu Obecní úřad, Kozmice 12, 256 01 Kozmice.
Elektronicky na e-mail: oukozmice@volny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: gzsbgk9
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
vydání stejnopisu, opisu, kopie nebo výpisu z úředních spisů za každou i započatou stránku 50,-Kč
na technickém nosiči dat 40,-Kč
je-li pořizováno na kopírovacím stroji nebo na tiskárně počítače za první  stránku 30,-Kč
je-li pořizováno na kopírovacím stroji nebo na tiskárně počítače za každou další i započatou stránku 10,-Kč

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Formuláře obecního úřadu